او در انتظار ما.......

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

علامه طباطبایی:

خواندن سوره های «الضحی» و «الشرح» پیش از نشستن به توجه،برای انتقال و صفای باطن و رویای صالحه در حال توجه،بسیار مفید است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۳

امام صادق(ع):

هیچ مردی(و زنی)آخرین آیه سوره کهف « قل انما انا بشر مثلکم(تا آخر)»را پیش از خواب نخواند،مگر اینکه هر ساعت از شب بخوابد،بیدار می شود.

شیخ بهایی:

بی گمان،این از راز های شگفت و تجربه شده است.

علامه سید عباس کاشانی:

این روایت، متواتر است و من،خود،بارها آن را تجربه کرده ام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۰

مرحوم مرتضوی:

برای دیدن صاحب الامر همچنان که مرحوم مجلسی نیز در حدیثی در بحار ذکر کرده است این عمل را انجام دهد.ابتدا شش عدد نماز دورکعتی بخواند که مجموعاً دوازده رکعت خواهد شد بعد از «حمد» در تمامی رکعات سوره توحید را بخواند سپس صلوات فرستاده و بگوید:«سلام علی آل یاسین ذلک هو الفضل المبین من عند الله و الله ذوالفضل العظیم  امامه من یهدیه صراطه المستقیم قد اتاکم الله خلافته یا آل یاسین (و صلی الله علی سیدنا محمد النبی و آله الطاهرین)» این عمل به تجربه رسیده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۲

آیت الله کشمیری:

برای دیدار جمال یار و درک محضر حضرت مهدی ارواحنا فداه،از اول نا پانزدهم ماه در بین طلوعین آیه نور به عدد خاص (به عدد ابجدی لفظ نور) خوانده شود و از پانزده تا آخر ماه به همان عدد ذکر لا اله الا الله گفته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۷

محمد قمی:

روایت است هرکس بعد از نماز صبح و در روز جمعه و در غیره جمعه بگوید « اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم » نمی میرد تا در حضرت قائم را دریابد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۷
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۱

یا مهدی ادرکنی:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۳



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۰

امام زمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۴

آیت الله کشمیری:

روزی یک ساعت با حضرت خلوت کنید،در جای خلوت زیارت سلام علی آقا یاسین بخوانید،المستغاث یک یابن الحسن و المستعان یک یابن الحسن به عدد زیاد بگویید.یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان اغثنی بگویید.توسل به او پیدا کنید تا رفاقت با حضرت زیاد شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۳